هوکات درمانی: نکاتی برای بهترین استفاده از جلسات

توسط تیم تحریریه هوکات |به روز شده در 13 آوریل 2022

درمان با هوکات می تواند منبعی عالی برای ارتباط با یک متخصص بهداشت روان دارای مجوز برای مراقبت از سلامت عاطفی شما، یافتن راه های موثر برای تقویت افکار، احساسات، رفتارها و روابط مثبت و به حداقل رساندن استرس و ناراحتی باشد.

پاسخ بله است! با دانستن اینکه هوکات یک شرکت قانونی است، می توانید احساس اطمینان کنید. هوکات بزرگترین ارائه دهنده آنلاین و رهبر جهانی در درمان آنلاین است. Better Business Bureau از سال 2015 به هوکات اعتبار داده است. درمانگران در هوکات دارای مجوز کامل، بررسی شده و با تجربه هستند. آنها همچنین به طور کامل با قوانین  (HIPAA) حریم خصوصی مطابقت دارند. هوکات یک پلت فرم امن و مطمئن را برای کاربران فراهم می کند تا به صورت محرمانه و ایمن با درمانگران و مشاوران تعامل داشته باشند.

درک مبانی درمان هوکات

آیا می توانم با هوکات احساس اطمینان کنم؟ به عبارت دیگر، “آیا هوکات قانونی است؟”

پاسخ بله است! با دانستن اینکه هوکات یک شرکت قانونی است، می توانید احساس اطمینان کنید. هوکات ارائه دهنده آنلاین در درمان آنلاین است. درمانگران در هوکات دارای مجوز کامل، بررسی شده و با تجربه هستند. آنها همچنین به طور کامل با قوانین  (HIPAA) حریم خصوصی مطابقت دارند. هوکات یک پلت فرم امن و مطمئن را برای کاربران فراهم می کند تا به صورت محرمانه و ایمن با درمانگران و مشاوران تعامل داشته باشند.

شما میتوانید در هر زمان و مکان، از آمریکا، کانادا، اروپا و ایران از متخصصان هوکات کمک دریافت کنید.

هوکات درمان است یا مشاوره؟

هوکات یک پلت فرم آنلاین است که مشتریان را با متخصصان بهداشت روان دارای مجوز مرتبط می کند. هنگامی که یک مشتری و یک درمانگر همسان شدند، می‌توانند درمان را با توجه به اهداف و نیازهای مشتری شروع کنند. گاهی اوقات به درمان از طریق هوکات مشاوره می گویند. اصطلاحات مشاوره و درمان اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. در هوکات، هر دو کلمه به گفتگو درمانی با یک متخصص بهداشت روان دارای مجوز اشاره دارد.

درمانگرهای هوکات چه کسانی هستند؟

افرادی که به دنبال درمان با هوکات هستند، با دانستن اینکه همه درمانگران هوکات متخصصان با تجربه و دارای مجوز بهداشت روان هستند، می توانند احساس امنیت کنند. دانستن این که درمانگر شما یک حرفه ای است می تواند به شما کمک کند که در انتخاب هوکات مطمئن باشید.

آیا هوکات درمانگرانی واقعی است؟ آیا همه درمانگرها آمریکایی هستند؟

هوکات یک پلت فرم آنلاین است که مشتریان را با متخصصان با تجربه و دارای مجوز بهداشت روان مرتبط می کند. شما می توانید به راحتی با یک متخصص بهداشت روان دارای مجوز که برای شما مناسب خواهد بود ارتباط برقرار کنید. هر مشتری یک پرسشنامه محرمانه را برای مطابقت با یک درمانگر با توجه به نیازها، ترجیحات و اهداف خود پر می کند. درمانگران مستقر در ایران هستند، اما می توانند درمان را به مشتریان هوکات در هر نقطه از جهان ارائه دهند. آنها در طیف وسیعی از زمینه های درمانی فعالیت دارند، بنابراین گزینه های زیادی برای یافتن یک درمانگر وجود دارد که برای شما مناسب باشد و به هویت، ارزش ها و نیازهای شما حساس باشد.

درمانگران در هوکات واجد شرایط زیر هستند و فرآیند زیر را طی می کنند:

• همه درمانگران و مشاوران دارای مجوز بهداشت روان هستند.

• هوکات رویه ای دقیق دارد تا تأیید کند که هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشت روانی در پلتفرم، برای مجوز خود به روز است و وضعیت خوبی دارد.

• هر متخصص بهداشت روانی که با هوکات کار می کند یک مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز، زوج درمانگر و خانواده درمانگر دارای مجوز، مشاور بهداشت روان دارای مجوز، مشاور حرفه ای دارای مجوز، یا روانشناس دارای مجوز است.

• همه درمانگران و مشاوران در هوکات مجرب هستند و دارای مدرک عالی (مدرک کارشناسی ارشد، دکترا یا هر دو) در رشته خود هستند. همه آنها حداقل سه سال و 1000 ساعت تجربه مستقیم دارند.

• پس از تکمیل آموزش های لازم، امتحانات، آموزش و تمرین، کلیه درمانگران هوکات توسط سازمان نظام روانشناسی استان خود گواهی نامه دریافت کرده اند.

• درمانگرانی که در هوکات کار میکنند، یک فرآیند دقیق برای ارائه اسناد هویتی و مجوز را طی میکنند. هوکات مجوز و هویت آنها را از طریق هیئت صدور مجوز دولتی که مجوز را صادر کرده است بررسی می کند.

• همه درمانگران در هوکات باید یک امتحان مطالعه موردی هوکات را تکمیل کنند و در یک مصاحبه ویدیویی ارزیابی شوند.

• اطلاعات مجوز برای درمانگران برای بازبینی کاربران در دسترس است.

شما میتوانید در هر زمان و مکان، از آمریکا، کانادا، اروپا و ایران از متخصصان هوکات کمک دریافت کنید.

از جلسات هوکات چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

جلسات آنلاین: هنگامی که با یک درمانگر هماهنگ شدید، می توانید درمان را شروع کنید. معمولاً هفته ای یک جلسه درمانی برنامه ریزی شده خواهید داشت. این معمولاً یک جلسه ویدیویی زنده، تماس تلفنی یا چت آنلاین زنده با درمانگر شما خواهد بود.

گزینه های پیام رسانی: ابزار پیام رسانی هوکات میتواند راهی عالی برای ارتباط با درمانگر شما در خارج از زمان جلسه آنلاین شما نیستند، بنابراین می‌توانید در هر زمانی به درمانگر خود پیام ارسال کنید. درمانگر » آنلاین « یا » در زمانی خاص « باشد. پیام ها شما با بازخورد و راهنمایی زمانی که در دسترس باشد پاسخ خواهد داد.

جلسات هوکات چگونه تشکیل می‌شوند؟

جلسات هوکات معمولاً در جلسات 50 دقیقه ای برنامه ریزی می‌شوند، اما بسته به ترجیحات، در دسترس بودن و نیازهای درمانگر و مراجع، جلسات ممکن است طولانی‌تر باشند (تا یک ساعت).

چند جلسه با هوکات دارید؟

به طور معمول، می توانید چهار جلسه درمانی آنلاین در ماه (یک جلسه در هفته) از طریق تلفن، ویدیو یا چت انجام دهید. شما و درمانگرتان می توانید بر روی تعداد مناسب جلسات ماهانه که برای شما مناسب است، کار کنید. همچنین می‌توانید از منابع دیگر مانند پیام رسانی به درمانگر خود از طریق پلتفرم، ابزارهای آنلاین خصوصی، یا ارتباط با گروه ها استفاده کنید.

اگر جلسات من با هوکات تمام شده باشد، یا اگر نظرم را تغییر دهم چه می شود؟ آیا لغو جلسات هوکات آسان است؟

مدت زمانی که یک فرد از هوکات استفاده می کند بسته به نیازها و ترجیحات فردی متفاوت است. شما به راحتی می توانید عضویت خود را در هر زمان و به هر دلیلی لغو کنید.

در جلساتم در مورد چه چیزی با درمانگرم صحبت خواهم کرد؟

درمانگران هوکوت با شما همکاری خواهند کرد تا درمان را بر اساس نیازها و اهداف شما شخصی سازی کنند. هوکات درمانی گفتار درمانی است که به آن روان درمانی نیز می گویند. در گفتار درمانی، یک مراجع و درمانگر در مورد مسائلی که باعث ناراحتی مراجع میشود یا زمینههایی که مراجع میخواهد آنها را تقویت کند، ارتباط برقرار میکنند. مددجو و درمانگر درباره راه های موثر برای احساس بهتر صحبت می کنند. در جلسات، میتوانید با یک درمانگر همکاری کنید تا استراتژیها و راه حل‌هایی را بیابید تا به شما در یادگیری روشهای سالم برای مقابله و مدیریت افکار، احساسات، رفتارها، روابط و موارد دیگر کمک کند.

نکاتی برای بهترین استفاده از جلسات درمانی

به یاد داشته باشید که درمان فضایی بدون قضاوت است، پس سعی کنید راه را باز کنید: انتخاب درمان می تواند نشانه قدرت باشد، عملی که نشان دهنده تمایل شما به برداشتن گام هایی برای احساس بهتر و رشد است. هنگامی که تصمیم گرفتید زمان و انرژی خود را صرف درمان کنید، احتمالاً می خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید. برای اینکه بیشترین بهره را از جلسات خود ببرید، میتوانید با یادآوری اینکه هیچ چیز آنقدر خجالت آور یا شرم آور نیست که به درمانگر خود بگویید، شروع کنید.

آنها برای کمک به شما در یک فضای امن، راحت و بدون قضاوت حضور دارند. احساس محتاط بودن در مورد آشکار کردن احساسات و موضوعات شخصی می تواند بسیار رایج باشد، به ویژه هنگامی که شما در حال آشنایی با درمانگر خود هستید یا دوره سازگارشدن را پشت سر می گذارید. اما مطمئن باشید که موضوعاتی که ممکن است بخواهید در مورد آنها بحث کنید، نامحدود نیستند، و هر چه درمانگر شما بیشتر درباره شما و زندگی شما بداند، بیشتر می تواند به شما کمک کند. اگر موضوعی وجود دارد که در مورد آن احساس راحتی نمیکنید، بد نیست به درمانگر خود بگویید. همیشه می توانید بعداً دوباره او را ببینید.

شما میتوانید در هر زمان و مکان، از آمریکا، کانادا، اروپا و ایران از متخصصان هوکات کمک دریافت کنید.

هیچ حرف درست یا غلطی برای گفتن وجود ندارد.

درمان را به عنوان یک تلاش گروهی مشاهده کنید: همکاری با درمانگر و به اصطلاح در نظر گرفتن آنها به عنوان عضوی از “تیم” شما، می‌تواند برای پیشرفت مهم باشد. جلسات را در مواقعی برنامه ریزی کنید که در بهترین حالت خود هستید: با درمان آنلاین، گزینه های مناسبی برای زمان برگزاری جلسات درمانی خواهید داشت. پیدا کردن زمان هایی که در بهترین حالت خود هستید و می توانید تمرکز کنید، ممکن است به شما کمک کند تا از درمان بیشتر بهره ببرید. داشتن زمان و انرژی و فکر آرام می تواند تفاوتی را در درمانتان ایجاد کند.

همچنین، پیدا کردن یک فضای آرام که در آن مزاحمتی برای شما ایجاد نشود، میتواند به درمان آنلاین کمک کند، و داشتن اینترنت یا خدمات تلفنی قابل اعتماد مهم است تا جلسه شما قطع نشود. اگر در مورد نحوه انجام درمان نگرانی دارید، به درمانگر خود اطلاع دهید: اگر احساس می کنید گیر کرده اید یا احساس می کنید چیزی در درمان کار نمی کند، می توانید با درمانگر خود صحبت کنید. آنها ممکن است گزینه های مفید دیگری برای کمک به پیشرفت شما داشته باشند. اگر شما و درمانگرتان متوجه شدید که مناسب یکدیگر نیستید، می توانید در مورد آن صحبت کنید. آنها ممکن است بتوانند پیشنهاداتی را برای یافتن شخصی که برای شما مناسب است ارائه دهند. بر اساس تحقیقات، روابط خوب بین یک مراجع و درمانگر منجر به نتایج بهتر برای مراجع می شود.

با درمانگر خود در مورد آنچه نیاز دارید و اهداف خود صحبت کنید: در مورد آنچه که امیدوارید از درمان به دست آورید فکر کنید. شما و درمانگرتان با هم می توانید اهدافی را برای آنچه می خواهید به دست آورید تعیین کنید. اگر متوجه شدید که آیا ابزار یا استراتژی خاصی وجود دارد که بتوانید برای مقابله با یک چالش خاص از آن استفاده کنید، می توانید با خیال راحت از درمانگر خود بپرسید. به آنها اجازه دهید چیزهای خاصی را بدانند که می خواهید در صورت نیاز به شما کمک کنند.

درمان را اولویت بندی کنید: به جلسات بروید، استراتژی ها را تمرین کنید و “تکلیف خانگی” خود را انجام دهید: درمانگر شما ممکن است راهبردهایی را برای مقابله یا رسیدگی به نگرانی هایتان به شما پیشنهاد دهد. استفاده منظم از این‌ها بین جلسات درمانی می تواند به شما کمک کند. اگر درمانگر به شما “تکالیف” می دهد، مانند استفاده از یک استراتژی روزانه، سعی کنید  آن را دنبال کنید. و مهمتر از همه، به برنامه درمانی خود پایبند باشید. اگر احساس میکنید باید آن را تغییر دهید تا بیشتر یا کمتر به جلسات بروید یا زمانی را پیدا کنید که بهتر کار کند، با درمانگر خود صحبت کنید. آنها می خواهند به شما کمک کنند تا بهترین روش را پیدا کنید.

بعد از جلسات زمانی را برای تأمل و آرامش در نظر بگیرید: پس از درمان، ممکن است سعی کنید مدتی را به فکر کردن در مورد جلسه، نحوه انجام آن، آنچه آموختید و موارد دیگر اختصاص دهید. اگر یک جلسه احساسی است، آرامش و رفع فشار نیز می‌تواند کمک کند.

سؤالات “چرا” و “چه” را بپرسید: «چرا من اینطور احساس یا عمل می‌کنم؟” و “فکر می‌کنم چه کاری می‌توانم انجام دهم تا احساس بهتری داشته باشم؟” همچنین می توانید از درمانگر خود بخواهید که دیدگاه او را بدانید.

سعی کنید ذهن باز و پذیرای تغییر و دیدگاه های جدید باشید: اگر با یک درمانگر کار می کنید، احتمالاً به نقطه ای رسیده اید که می خواهید زندگی خود را بهبود ببخشید. ایجاد تغییرات سالم اغلب می تواند کمک کننده باشد. باز بودن برای تغییر و در نظر گرفتن دیدگاه های جدید ممکن است گزینه های بیشتری برای احساس و زندگی بهتر به شما ارائه دهد. تغییرات و دیدگاه های جدید را امتحان کنید؛ ممکن است متوجه شوید که برای شما مفید است، و اگر نبود، می توانید با درمانگر خود برای یافتن گزینه های دیگر کار کنید.

درمان از طریق هوکات

از طریق هوکات، می توانید نیازها و اهداف سلامت روان خود را با یک متخصص بهداشت روان دارای مجوز برطرف کنید. پلتفرم مناسب و مقرون به صرفه، گزینه هایی را برای جلسات درمانی در برنامه شما و از محل شما ارائه می دهد. درمان از طریق هوکات می تواند راهی عالی برای دسترسی به مزایای درمان باشد تا بتوانید زندگی بهتری داشته باشید.

شما مجبور نیستید به تنهایی با مشکلات خود روبرو شوید.

مشاوران مجرب ما در هوکات میتوانند به شما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: هوکات درمانی: نکاتی برای بهترین استفاده از جلسات بیشتر بخوانید: هوکات درمانی: نکاتی برای بهترین استفاده از جلسات
خانه » مقالات » هوکات درمانی: نکاتی برای بهترین استفاده از جلسات
به بالای صفحه بردن