دلایلی برای کمک آنلاین از روانشناس و روانپزشک

دراین زمینه از متخصصین در مشاوره روانشناسی در پلتفرم هوشمند هوکات به طریق مشاوره روانشناسی آنلاین از سراسر جهان بهره مند شوید.

توسط Corrina Horne |  به روز شده در 31 مارس 2022

بررسی پزشکی توسط Denise Doster ، LCSW ، LISW ، CCTP

اگر با مشکلی مواجهید، مراجعه به روانپزشک، چه در مطب و چه یک روانپزشک آنلاین، می تواند به شما کمک کند. راه هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از درمان آنلاین، از یک درمانگر واجد شرایط کمک گرفت، بدون اینکه از خانه بیرون بیایید.

آیا روانپزشکی آنلاین برای شما مناسب است؟ روانپزشکی آنلاین، روانشناسی و گزینه های درمان سلامت روان مجازی

با درمان آنلاین، می توانید درمانگران با کیفیت بالا و همچنین روانپزشکی آنلاین را از رایانه خود بیابید. هنگامی که روانشناس یا روانپزشکی را پیدا کردید که نیازهای شما را برآورده کند، می توانید در جلسات آنلاین از جمله چت زنده، تلفن، ویدئو و مشاوره شرکت کنید. یک درمانگر یا روانپزشک حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید، سلامت روان خود را بهبود بخشد، و کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید، چه در حال مدیریت اضطراب یا افسردگی، اعتیاد، مشکلات خواب یا اضطراب اجتماعی باشید. houcut.com میتواند، درمان ADHD، اضطراب، اختلال دوقطبی، افسردگی، PTSD ، مسائل مربوط به روابط، و سایر مسائل مربوط به سلامت روان را به گونه ای بسیار مفید ارائه دهد.

هوکات حریم خصوصی بیمار را تضمین می کند. اطلاعات شما تحت سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین ما امن است. کاوش روانپزشکی آنلاین، روانشناسی، و گزینه های گفتگو درمانی از طریق هوکات در حالی که بیشتر ما می خواهیم سالم باشیم، دانستن اینکه چگونه درخواست کمک کنیم، یا چگونه درمان را شروع کنیم، می تواند دشوار باشد. تولد فرزند، یک شغل طاقت فرسا، یا زندگی در یک منطقه دورافتاده می تواند دریافت کمک را دشوار کند.

شما می توانید از یک روانشناس آنلاین یا دکتر روانپزشک آنلاین برای ارائه یک ارزیابی بالینی بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار استفاده کنید. پس از ثبت نام برای حساب امن خود در Houcut.com ، با یک متخصص مجرب (مانند روانشناس، روانپزشک یا درمانگر) مطابقت داده می‌شوید و می‌توانید جلسات را برای زمان‌هایی که برای شما مفید است، در روز یا شب برنامه ریزی کنید.


آیا مشاوره فردی می تواند به شما در شناخت توانایی ها و مشکلات شما کمک کند؟ با صحبت کردن با یک متخصص در هوکات قدم بزرگی در سلامت روان خود بردارید.


امروزه روانپزشکی و روانشناسی آنلاین یکی از گزینه های مناسب درخواست برای حمایت روانی است. ارائه دهنده بیمه شما ممکن است پوششی برای روانپزشکی آنلاین ارائه دهد. ممکن است از گفتگو درمانی مجازی یا روانپزشکی آنلاین لذت ببرید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. دلایل جستجوی مراقبت های بهداشتی و روانشناسی سلامت روان بهترین درمان برای شما درمانی است که در دسترس باشد، چه با یک درمانگر یا روانپزشک از طریق چت زنده، تلفن، متن، ویدیو یا جلسات زنده. بهترین درمان با یک درمانگر یا روانپزشکی است که بدون توجه به مسائلی که در زندگی با آن روبرو هستید، می تواند آنچه را که نیاز دارید را فراهم کند.

بررسی های روانپزشکی، روانشناسی و درمان واقعی مراجعان

“من مدت زیادی نیست که با آندریا کار میکنم، اما دریافتم که او دلسوز و سازگار است. او به من کمک کرد تا بفهمم اگر یک پزشک یا درمانگر قادر به همدلی نباشد و بدبینانه و با شک و تردید با مشکلات من برخورد کند، من را درک نمی‌کند و نمی‌تواند به من کمک کند. آندریا اولین کسی است که پس از مدت ها به من الهام داد تا امیدوار باشم که آنها می توانند یاری دهنده باشند و اعتماد کنم که حداقل تلاش خود را برای کمک به من خواهند کرد.”

روانپزشکی و روانشناسی آنلاین در مقابل گزینه های حضوری برای امتحان برای درمان سلامت روان

دیدن حالات چهره روانپزشک یا درمانگر و بررسی زبان بدن آنها می تواند مفید باشد، اما اگر نگران قضاوت شدن یا ترس از برداشت دیگران از خود هستید، این می تواند یک عامل بازدارنده نیز باشد. هنگام انتخاب روانپزشک یا درمانگر به صورت حضوری، احتمالاً در انتخاب های خود محدود خواهید بود، زیرا باید فردی را در منطقه نزدیک خود پیدا کنید، و درمانگر یا روانپزشک نزدیک به شما ممکن است روش خاصی را که انتظار دارید انتخاب نکند. اگر می خواهید از تماس چشمی و زبان بدن اجتناب کنید، متن درمانی ممکن است برای شما مناسب باشد. برعکس، ملاقات آنلاین با یک درمانگر به شما این امکان را می‌دهد که طبق برنامه خود و در آسایش خانه خود با او ملاقات کنید. ممکن است راحت‌تر باشید که به جای جلسات در محیط اداری استاندارد، در خانه خود، از طریق چت زنده، صادقانه و کامل با درمانگر خود صحبت کنید. این شکل از درمان آنلاین برای درمان سلامت روان نیز می‌تواند مقرون به صرفه تر باشد، زیرا شما و درمانگرتان نیازی به صرف هزینه برای بنزین یا فضای اداری فیزیکی ندارید.


آیا مشاوره فردی می تواند به شما در شناخت توانایی ها و مشکلات شما کمک کند؟ با صحبت کردن با یک متخصص در هوکات قدم بزرگی در سلامت روان خود بردارید.


نتیجه گیری روانپزشک و روانشناس آنلاین

کار با یک درمانگر آنلاین در پلتفرم هوشمند آنلاین هوکات می تواند یک راه قدرتمند برای تقویت سلامت روان باشد.

شما مجبور نیستید به تنهایی با مشکلات روبرو شوید.

مشاوران مجرب ما در هوکات میتوانند به شما کمک کنند.

به بالای صفحه بردن