ویژگی های روابط قدرتمند

توسط Joanna Smykowski|به روز شده در 4 آوریل 2022
بررسی پزشکی توسط Avia James, LPC
زوج قدرتمند چیست؟ آیا این ثروت، تسلط یا موقعیت اجتماعی است؟ رسانه ها «زوج قدرتمند» اساسی را به عنوان دو نفر به تصویر می کشند که رابطه آنها یکپارچه به نظر می رسد. آنها دارای مشاغل فوق العاده، ظاهر خوب و شخصیت های جذاب هستند. ما زوج محبوبی مانند بیانسه و جی زی را تماشا می کنیم که به تلویزیون ها و مجلات ما زیبایی می بخشند و عشق و احترام را برانگیخته می کنند. ما نمونه هایی از این قبیل را به عنوان الگویی برای دوستیابی می بینیم. ما تقریباً وجود آنها را در قالب بت می کنیم. آنها بزرگترین آرزوهای ما را نشان می دهند.
در واقعیت، تنها چیزی که واقعاً می بینیم زرق و برق و مثبت بودن این زوج ها برای نشان دادن است. ما می دانیم که باید یک هشدار برای این توهماتِ بزرگی آنها وجود داشته باشد. با وجود تردید در مشروعیت این افراد و شبح فریبنده ناشناختگی آنها، ما همچنان به این تصویر ترسیم شده از کمال می چسبیم.

زوج های قدرتمند:

ویژگی هایی که آنها را مقاوم می کند.
الگوریتمی برای موفقیت این اهداف زوجی وجود دارد. آنها هیچ ابرقدرت جادویی ندارند که منحصر به افراد ثروتمند و مشهور باشد. در عوض، هر دو شریک متعهد به انجام کارهای لازم برای جریان یافتن رابطه خود هستند. آنها ارزش های اساسی اعتماد، احترام و همراهی را می گیرند و آنها را به هنر تبدیل می کنند. آنها هر روز از این ویژگی ها نه تنها برای ایجاد رابطه خود بلکه برای ساختن خود به صورت فردی استفاده می کنند.
آنها هر دو بلندپرواز هستند.
جذابیت با دوئل جاه طلبی آنها آغاز می شود. هر دو فردی که در رابطه هستند در کاری که انجام می دهند موفق هستند. آنها به صورت جداگانه نقاط قوت خود را دارند که رسیدن به هدف آنها را فراهم می کند. روابطی که دچار تعارض می شوند معمولاً زمانی شروع می شوند که یکی از طرفین نسبت به دیگری احساس حقارت کند. زوج هایی که هر دو از نظر سکولار برتری دارند برای افراد بیرون رابطه جذاب هستند.
به عنوان مثال، اگرچه باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، کل کشور را اداره می کرد، بانوی اول سابق، میشل، همچنان با فعالیت ها و ابتکارات اجتماعی گسترده اش، خود را حفظ کرد. او الگوی دختران جوان در همه جا بدون داشتن عنوان رئیس جمهور بود و خواهد می ماند. اوباما هدفی داشت، میشل هم همینطور. جاه طلبی برابر آنها به زیبایی یکدیگر را تکمیل می کردند.
روابط ناشی از اعتماد هر فرد به خودش است. حتی اگر شما و شریک زندگی‌تان از سلبریتی‌های هالیوود نباشید، آیا هر دوی شما برای بهبود کیفیت زندگی‌تان سخت تلاش می‌کنید؟


آنها مشکلات خود را خصوصی نگه می دارند.
برداشت افراد همه چیز است و آنچه برای به اشتراک گذاشتن انتخاب می کنید این است که مردم چگونه به شما نگاه خواهند کرد. زوج‌های قدرتمند سعی می‌کنند با اجتناب از نمایش عمومی خشم، شهرت رابطه‌شان را تمیز نگه دارند. در عصر تکنولوژی، یک وضعیت ساده یا بلعکس مشکوک به راحتی انبوهی از شایعات را جذب می کند. زوج هایی که به یکدیگر احترام می گذارند رسیدگی به اختلافات خود را در اولویت قرار می دهند. آنها حتی از شکایت بیش از حد در مورد شریک زندگی خود به دوستان و اعضای خانواده خودداری می کنند زیرا به شهرت شریک زندگی خود احترام می گذارند. وجود درگیری را انکار نمی کنند. بلکه حل محترمانه مشکلات خود را هدف قرار می دهند.

آنها از یکدیگر حمایت می کنند.

میزان حمایت از تجربه انسانی می تواند زندگی را تغییر دهد. وقتی کودکان احساس می کنند که مورد علاقه و حمایت قرار می گیرند، بهتر است برای مقابله با چالش های زندگی آموزش داده شوند. همین ویژگی در یک زوج قدرتمند قابل رویت است. آنها به شریک زندگی خود اجازه می دهند که خودشان باشند حتی اگر به شدت با شخصیت آنها متفاوت باشد. آنها از رویاها، آرزوها و اهداف یکدیگر حمایت می کنند. آنها فداکاری های شخصی می کنند، خواه زمان، پول یا منابع برای کمک به شریک زندگی خود در توانشان باشد. آنها درک می کنند که موفقیت و خوشبختی یکی برابر با موفقیت و خوشبختی هر دو است.
در مواقع پریشانی، برای راحتی به یکدیگر تکیه می کنند. حتی زمانی که بیان کلمات دشوار است، آنها از اقداماتی برای نشان دادن مراقبت از یکدیگر استفاده می کنند. حمایت در یک رابطه را می توان به آب سرد در یک روز گرم تابستانی تشبیه کرد. این یک حمایت شادابی بخش است که قدرت می بخشد. فقدان حمایت مناسب در یک رابطه می تواند منجر به رنجش شود، که دانه ای است که در نهایت در زوال یک رابطه جوانه می زند.

آنها می توانند با هم خوش بگذرانند.
اغلب، یکی از اولین نشانه های زوال یک رابطه زمانی است که یک یا هر دو طرف به طور منظم دلمشغول سرگرمی جداگانه ای می شوند. انجام دو زندگی کاملاً مجزا پیوند کلی ازدواج را تضعیف می کند. این درهای خیانت و در نهایت جدایی را باز می کند. اینکه بتوانید لحظات خوشی را با همسرتان به شریک شوید، بسیار ارزشمند است. آنها اهمیت حفظ لذت در رابطه را درک می کنند و سعی می کنند این کار را مکرر انجام دهند.
درگیر شدن در تجربیات جدید با ذهنی باز به زنده نگه داشتن آن جرقه اولیه در طول سال ها کمک می کند. آنها به دوستی ادامه می دهند، می خندند و از همراهی یکدیگر لذت می برند. آنها از شریک زندگی خود به خاطر علایقشان انتقاد نمی کنند. در عوض، یک زوج قدرتمند واقعی راهی برای لذت بردن از سرگرمی های شریک زندگی خود پیدا می کنند تا با آنها وقت بگذرانند.
انرژی زوج‌های قدرت الهام‌بخش است که بینندگان را برمی‌انگیزد تا برای رسیدن به خوشبختی خود تلاش کنند. راه رسیدن به یک زوج قدرتمند آسان نیست. در واقع، سالها کار سخت و تعهد طول می کشد تا به چیزی عالی تبدیل شود. وسواس ما نسبت به ویژگی های آنها باید ما را به انجام اقدامات مناسب برای بهبود زندگی خود سوق دهد.

با این حال، اغلب ممکن است در روابط با چالش هایی مواجه شویم که باعث ناامیدی ما شود. به‌جای اینکه رابطه‌تان را به خطر بیندازید، چرا با یکی از درمانگران آنلاین ما مشورت نمی‌کنید؟ اینجا کلیک کنید، یک پرسشنامه کوتاه را پر کنید و به ما کمک کنید تا شما را با درمانگر مناسب شما هماهنگ کنیم!

شما مجبور نیستید به تنهایی با مشکلات روبرو شوید.

مشاوران مجرب ما در هوکات می توانند به شما کمک کنند.

به بالای صفحه بردن