مشاوره روانشناسی آنلاین و درمان آنلاین هوکات

دراین زمینه از متخصصین روانشناس و روانپزشک در پلتفرم هوشمند هوکات به طریق مشاوره روانشناسی آنلاین از سراسر جهان بهره مند شوید.

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی، درمان آنلاین به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا احساس بهتری داشته باشند. پلتفرم هوشمند هوکات پیشرو در خدمات درمانی و دارای مجوز بهداشت و روان است. در حقیقت پلتفرم هوکات طراحی شده تا به مردم کمک کند، احساس بهتری در زندگی خود داشته باشند. پلتفرم هوشمند هوکات با به کارگیری روش روان‌درمانی آنلاین باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی با یک درمانگر مجازی ارتباط برقرار کنند. این پلتفرم قدرتمند به افرادی که دچار برخی اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی هستند و یا با چالش‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک می‌کند. امروزه با توجه به چالش‌های موجود در زندگی، فقط یک مشاور می‌تواند به شما کمک کند.

درمان آنلاین و مشاوره با پلتفرم هوشمند هوکات

شما برای کمک به خود و درمان برخی از مشکلات و اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب و… که سلامت روانتان را تهدید می‌کند، نیاز به درمانگر حرفه‌ای و آموزش دیده دارید. ما در هوکات درمانگران واجد شرایط و با تجربه‌ای را داریم که به انسان‌ها کمک می‌کنند تا در زندگی احساس بهتری را تجربه کنند. در حقیقت درمانگران با تجربه و آموزش دیده ما به افراد کمک می‌کنند تا سلامت روان خود را بهبود ببخشند و روابطشان را تقویت نمایند. اگر شما هم نیاز به کمک دارید در هر کجای دنیا که هستید همین حالا می‌توانید از خدمات پلتفرم هوشمند هوکات بهره ببرید و کیفیت زندگی خود را ارتقاء دهید. همه متخصصان سلامت روان و درمانگرانی که در حال حاضر در پلتفرم هوشمند هوکات وجود دارند، روانشناسان با تجربه‌ای هستند. رویکرد هر یک از درمانگران آنلاین ما با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل هر فردی در هر جایی می‌تواند به راحتی متناسب با شرایط خود درمانگرش را انتخاب کنید.

درمانگران مجرب ما به تمامی افرادی که با چالش‌های زندگی مانند مشکلات فردی، ازدواج و خانواده روبرو هستند، کمک می‌کنند. به عنوان مثال اگر فردی دچار برخی اختلالات روانی مانند افسردگی باشد می‌تواند با مراجعه به هوکات و انتخاب یک درمانگر حال خود را بهبود ببخشد و انرژی از دست رفته خود را برگرداند. همچنین پلتفرم هوشمند هوکات به افراد کمک می‌کند تا به کارگیری روش‌های سازنده و معنادار بتوانند زندگی خود را ادامه دهند. همه‌ی انسان‌ها در دنیا می‌توانند از پلتفرم ما استفاده کنند. به عنوان مثال یک فرد قبل از ازدواج می‌تواند از یک مشاوره پیش از ازدواج پلتفرم هوشمند هوکات کمک دریافت کند تا درباره انتخاب خود با او صحبت کند و نگرانی‌های مرتبط با ازدواج خود را با او درمیان بگذارد و آنها را رفع نماید. ما برای نوجوانان نیز خدماتی را ارائه داده‌ایم تا دانش‌آموزان دوران راهنمایی و دبیرستان بتوانند از مشاورین ما کمک دریافت کنند و نگرانی‌های روزمره‌شان را با مشاور خود درمیان بگذارند.

پلتفرم هوشمند هوکات در حقیقت یک درمان با  کیفیت و مقرون به صرفه آنلاین را به جای یک درمان سنتی و حضوری به افراد ارائه می‌دهد تا آنها از راه دور از طریق اینترنت بتوانند با درمانگران خود در ارتباط باشند. در این مدل درمانی به جای جلسات حضوری در مطب از جلسات آنلاین استفاده می‌شود. در روش درمانی آنلاین، فرقی نمی‌کند در کجای دنیا هستید، تنها با یک گوشی هوشمند، رایانه و یا یک تبلت می‌توانید با روانشناس و درمانگر خود در هوکات ارتباط برقرار کنید.  

مزایای استفاده از پلتفرم هوشمند هوکات

  • شما از طریق ارسال پیام متنی (TEXT) می‌توانید با درمانگر خود در ارتباط باشید.
  • می‌توانید از طریق برگزاری یک ویدیو کنفرانس آنلاین با درمانگر خود صحبت کنید.
  • صحبت تلفنی با درمانگر
  • ویدیو کال با درمانگر و دریافت مشاوره از او

درمان آنلاین که به عنوان درمان الکترونیک، روان درمانی اینترنتی یا درمان از راه دور نیز شناخته می‌شود، این روش درمانی یک تجربه خوبی را برای افراد رقم زده، زیرا آنها به راحتی از طریق اینترنت و به صورت آنلاین می‌توانند با یک درمانگر با تجربه و آموزش دیده ارتباط برقرار کنند و مشکلاتشان را حل نمایند. پلتفرم هوشمند هوکات در حوزه‌ی درمان آنلاین توانسته به مشاورین و درمانگران مجاز خود کمک کند تا به راحتی جلسات مشاوره‌شان را در این پلتفرم هوشمند برگزار کنند. همچنین نظرات کاربران در هوکات، نشان‌دهنده‌ی رضایت و تجربیات مثبت آنهاست.

مردم در مورد کار با یک درمانگر هوکات چه می‌گویند؟

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم، نظرات بسیاری زیادی در پلتفرم هوشمند هوکات ثبت شده که رضایت کاربران را نشان می‌دهد. ما شما را تشویق می‌کنیم که این نظرات را ببینید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت متوجه خواهید شد که هوکات چگونه به افراد کمک کرده است تا سلامت روانشان را تقویت کنند.


آیا مشاوره با متخصص روانشناسی و روانپزشکی می تواند به شما کمک کند؟ با صحبت کردن با یک متخصص در هوکات قدم بزرگی در سلامت روان خود بردارید.


مزایای استفاده از پلتفرم روان درمانی آنلاین هوکات چیست؟

در ادامه به بررسی برخی مزیت‌های استفاده از پلتفرم هوکات پرداخته‌ایم. قطعاً با خواندن این مزایا شگفت‌زده خواهید شد.

درمان مقرون به صرفه:

یکی از بزرگترین مزیت‌های روش درمانی آنلاین مقرون به صرفه بودن آن است. در این روش مشاورین و درمانگران همیشه در دسترس شما هستند و هر زمانی که احساس نیاز کنید، می‌توانید از روانشناس خود کمک بگیرید. کار با پلتفرم هوکات بسیار آسان است. با استفاده از این روش دیگر نیاز به صرف هزینه رفت و آمد و مراجعه حضوری نیست. همه‌چیز در روش درمانی آنلاین بسیار راحت بوده و شما تنها به یک اینترنت نیاز دارید. پلتفرم هوشمند هوکات ارتباط با درمانگران را از هر نقطه ممکن می‌کند. افراد تا زمانی که به اینترنت متصل هستند، قادرند با درمانگر خود از طریق روش‌های ارسال پیام متنی، جلسات تلفنی یا ویدیوکال صحبت کنند.

مشکل مکان وجود ندارد:

امروزه با بهره از روش درمان آنلاین، بدون محدودیت مکانی می‌توانید با درمانگران حرفه‌ای خود ارتباط برقرار کنید و درمان خود را آغاز نمایید. بسیاری از افراد در حاشیه شهرها و به دور از شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند به همین دلیل آنها نمی‌توانند به راحتی به مطب یک درمانگر مراجعه و درمان خود را شروع کنند. از این رو پلتفرم هوشمند هوکات برای این افراد و خانواده‌هایشان می‌تواند یک روش مفید و موثر باشد. خدمات گسترده ما در پلتفرم هوشمند هوکات باعث شده تا هر روز تعداد زیادی از افراد در پلتفرم‌مان ثبت نام کنند و با ورود به حساب کاربریشان با درمانگرانشان جلسات مجازی داشته باشند.

به راحتی در مورد مسائل بحث کنید:

برخی از افراد همیشه از صحبت کردن رو در رو (Face to Face) با غریبه‌ها احساس نگرانی می‌کنند و با این موضوع با چالش روبرو هستند. پلتفرم هوشمند هوکات این مشکل را برای این افراد نیز حل کرده و فرد می‌تواند بدون مراجعه حضوری در یک جلسه تلفنی با مشاور و درمانگر خود به راحتی درباره مشکلاتش بحث و گفتگو کند. در حقیقت ارتباط مجازی در روش درمانی آنلاین باعث شده افراد راحت‌تر بتوانند با درمانگر خود صحبت کنند و احساس راحتی بیشتری با آنها داشته باشند.

مکالمات خصوصی:

بسیاری از افراد همیشه ترس دیده شدن در مطب روانشناس یا درمانگر را دارند. چرا که برخی از آنها دوست ندارند اطرافیان و آشنایانشان چیزی درباره مکالمات و مشکلات‌شان بدانند. همچنین گاهاً برخی افراد برای مراجعه حضوری به مطب درمانگر مجبور می‌شوند با یک همراه بروند که این اصلاً برایشان خویشایند نیست چرا که احساس می‌کنند حریم خصوصی آنها حفظ نشده است. از دیگر مزایای درمان آنلاین یا همان الکترونیک حفظ حریم خصوصی افراد است. فرد تنها با یک گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه خود می‌تواند طی یک تماس تلفنی یا ویدیوکال با روانشناس خود ارتباط برقرار کند.

درمان آنلاین با هزینه کمتر:

درمان آنلاین معمولاً هزینه کمتری دارد زیرا بسیاری از مشاوران و درمانگران در خانه کار می‌کنند و هزینه‌های مشترکی مانند نیاز به یک دفتر جداگانه و غیره را ندارند. این هزینه‌های اضافی برای یک درمانگر معمولاً هزینه‌های سربار آنها را افزایش می‌دهد، بنابراین در نهایت هزینه‌های بالاتری برای مشاوره دریافت می‌کنند. در این صورت این درمانگران در این شرایط مجبورند بابت جلسات مشاوره از مشتریان خود هزینه بیشتر و گران‌تری را دریافت کنند. از سوی دیگر هنگامی که یک درمانگر به روش مجازی کار می‌کند می‌تواند هزینه‌های خود را کاهش داده و همیشه خدمات خود را کم هزینه نگه دارد که در اینصورت درمانگر بیشتر برروی نگرانی‌های مهم زندگی و سایر بیماری‌های روانی و نگرانی‌های مرتبط با سلامت روان مراجعین خود متمرکز خواهد شد و به او کمک بیشتری می‌کند. همچنین در این شرایط هزینه درمان نیز برای فرد کمتر خواهد بود.

درمانگران در دسترس برای افراد دارای معلولیت بدون نیاز به سفر جهت قرار ملاقات‌های درمانی:

افراد ناتوان ممکن است نتوانند به راحتی به مطب یک درمانگر برای درمان مراجعه کنند. آنها مشکلات رفت‌وآمد به مطب درمانگر را مانعی برای درمان خود می‌دانند. روش درمانی آنلاین کار را برای این عزیزان بسیار راحت کرده، آنها می‌توانند از طریق اینترنت با درمانگران خود جلسات آنلاین برگزار کنند و مشکلاتشان را مطح نمایند. بسیاری از افراد از روش درمانی آنلاین و جلسات درمانی تلفنی و ویدیویی استقبال کرده‌اند. روش درمان مجازی به همه‌ی اجازه می‌دهد تا درمانگران خود را به راحتی پیدا کنند. در پلتفرم هوشمند هوکات، شما با یک درمانگر هماهنگ می‌شوید که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. اگر از درمانگر مجاز خود راضی نبودید، می‌توانید هر زمان که بخواهید او را تغییر دهید.

ارتباط درمانگر و دسترسی به برنامه خود شما:

امروزه بسیاری از افراد در دنیا دارای زندگی پرمشغله‌ای هستند به همین دلیل آنها نمی‌توانند مشاوره سنتی و حضوری را در برنامه‌‌ی روتین زندگی خود قرار دهند. به عنوان مثال یک دانشجوی پراسترس را تصور کنید که علاوه برتحصیل، کار هم می‌کند. قطعاً برای این دانشجو حضور در جلسات مشاوره سنتی بسیار دشوار است. از این رو کار با یک درمانگر آنلاین می‌تواند این مشکل را برای فرد کاملاً حل کند. شما در پلتفرم ما این آزادی را دارید که از هر کجا و هر زمان به درمانگر خود پیام دهید.


آیا مشاوره با متخصص روانشناسی و روانپزشکی می تواند به شما کمک کند؟ با صحبت کردن با یک متخصص در هوکات قدم بزرگی در سلامت روان خود بردارید.


درمانگران در طول جلسات درمان آنلاین چگونه صحبت می کنند؟

چت درمانی زنده چیست؟

با استفاده از پلتفرم هوشمند هوکات می‌توانید از طریق چت با درمانگر خود به راحتی صحبت کنید. در یک چت آنلاین در زمان چت به سرعت پاسخ خود را دریافت خواهید کرد و درمانگران با شما به صورت آنلاین صحبت می‌کنند. با این وجود در چت آنلاین شما باید انتظار پاسخ کوتاهی را از درمانگر خود داشته باشید به همین دلیل هنگامی که به کمک فوری یا مشاوره نیاز دارید، چت کردن با درمانگر یک راه حل عالی است.

پیام درمانی چیست؟

ارسال پیام به درمانگر به شما این امکان را می‌دهد تا پیام یا سوال خود را به طور دقیق‌تر با مشاور یا درمانگر خود درمیان بگذارید که در نتیجه او می‌تواند پاسخ دقیق‌تری به شما ارائه دهد. یکی از معایب موجود در روش پیام درمانی این است که زبان بدن یا لحن صدای فرد که معمولاً در جلسات درمانی سنتی مهم هستند را در اختیار درمانگر قرار نمی‌دهد.

تماس صوتی چیست؟

با استفاده از تلفن همراه یا یک برنامه، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با درمانگر صحبت کنید. این اجازه به شما داده می‌شود تا لحن و احساسات خود را به درمانگر منتقل کنید. اما فقط تمام لحن و احساسات در تماس صوتی منتقل می‌شود و حالت صورت و زبان بدن فرد دیده نمی‌شود.

ویدیوکال چیست؟

اگر می‌خواهید تجربه‌ای قابل مقایسه با دیدن یک مشاور سنتی داشته باشید، ویدیوکال همیشه ایده آل است. می‌توانید هم زبان بدن و هم لحن صدا را با درمانگر به اشتراک بگذارید و ببینید. مزیت‌های فوق در مورد خدمات درمان الکترونیکی ما، تنها تعدادی از هزاران موردی است که در طول سال‌ها از کاربران خود دریافت کرده‌ایم. این افراد با بهره‌گیری از این بستر و اتصال به یکی از درمانگران آنلاین ما سود برده‌اند و بهبود پیدا کرده‌اند.

نظرات افراد به کمک می‌کند تا هر لحظه به خدمات خود بیشتر ایمان بیاوریم و این اطمینان را به ما می‌دهد که در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. همچنین این نظرات منجر به ایجاد محصول و خدمات روان‌درمانی بهتری نیز می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع که پلتفرم هوشمند هوکات در موقعیتی است که به افراد کمک می‌کند تا با یک متخصص دارای مجوز ارتباط برقرار کنند، ما سخت در تلاشیم تا با استفاده از ویدیو، تلفن، پیام‌رسان، چت به افراد بسیار زیادی در دنیا و اروپا مانند ایران، کانادا، آمریکا و… کمک کنیم تا زندگی با کیفیت‌تر و آرام‌تری را تجربه کنند.

آیا درمان آنلاین برای من کارساز است؟

مزیت درمانی شماره 1: هزینه

برای بسیاری از افراد علاقه‌مند به مشاوره در ایالات متحده و کانادا یافتن یک گزینه مقرون به صرفه که خیلی گران نباشد می‌تواند یک چالش به حساب بیاید. به همین دلیل کار با یک درمانگر مجازی آنقدر برای این افراد هیجان‌انگیز است که موجب محبوبیت هوکات در بین آن‌ها شده است. هنگامی که روش سنتی را با پلتفرم هوشمند هوکات مقایسه می‌کنید خواهید دید که این جلسات حضوری به راحتی با جلسات مشاوره تلفنی، گفتگوی ویدیویی یا روش‌های ارسال پیام قابل جایگزین است.

مزیت درمانی شماره 2: دسترسی

در درمان مبتنی بر اینترنت و سایر ارتباطات رایانه‌ای، راه‌های مختلفی وجود دارد که شما بتوانید با درمانگر خود ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این روش می‌توانید از طریق تماس تلفنی، چت، ویدیوکال در طول شبانه روز با درمانگران خود همیشه  در ارتباط باشید. این بدان مفهوم است که مراجعه حضوری به مطب درمانگر برای جلسات مشاوره ضروری نیست و همه جلسات به صورت مجازی اتفاق خواهد افتاد.

علاوه بر این موضوع اگر می‌خواهید جلسه زوج درمانی با درمانگر خود داشته باشید، می‌توانید از طریق پلتفرم هوشمند هوکات اقدام کنید و به صورت آنلاین درباره مشکلات خودتان و همسرتان با او صحبت کنید. همچنین هوکات به دنبال حل مشکلات نوجوانان نیز هست. ما به همه‌ی نوجوانان در سن 13 تا 19 سالگی خدماتی را ارائه می‌دهیم که بتوانند بهتر و بی‌دغدغه و استرس زندگی کنند، نوجوانان اغلب به مشاوره و کار با مشاوران و درمانگران در پلتفرم ما پاسخ خوبی می‌دهند، زیرا آنها استفاده از پیام‌رسان یا چت تصویری را بیشتر از نشستن در اتاق انتظار در مطب درمانگر دوست دارند و با آن احساس راحتی بیشتری دارند. اگر نیاز به یک جلسه مشاوره خانوادگی دارید، پلتفرم هوشمند هوکات یک گزینه مناسب برای شماست.

این واقعیت است که مردم همیشه احساسات خود را به روش‌های مختلفی بیان می‌کنند و ممکن است همیشه برای آنها راحت نباشد که در مطب یک درمانگر رودررو درباره احساسات خود صحبت کنند. این موضوع می‌تواند احساسات مضطرب را برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی تشدید کند و باعث شود آنها احساس ترس و نگرانی کنند. اما برخلاف درمان و مراجعه حضوری، ارسال پیام و استفاده از تماس تصویری برای این افراد بسیار راحت‌تر است و احساس بهتری در این شرایط خواهند داشت و می‌توانند به راحتی مشکلات خود را با درمانگرشان به اشتراک بگذارند.

مزیت درمانی شماره 3: راحتی

در جلسات مجازی شما برای برقراری ارتباط با درمانگر خود نیاز نیست وارد مطب و حریم او شوید بلکه می‌توانید در حریم خصوصی خانه خود یا هر فضای دیگری که احساس آرامش بیشتری دارید، با او ارتباط برقرار کنید. در روش‌های سنتی شما برای دیدن درمانگر باید به مطب او بروید از این رو درمانگر برای شما یک مکان را انتخاب می‌کند و شما یک بازدیدکننده در فضای او هستید. در درمان انفرادی حضوری شما برای کنترل محلی که در آن قرار گرفته‌اید یک نگرانی خاصی دارید که برای شما چالش برانگیز خواهد بود. اما در وب درمانی از طریق تماس تصویری یا مشاوره از طریق ارسال می‌توانید در فضای امنی که خود انتخاب کردید به صورت نامحدود با درمانگر خود صحبت کنید.

گاهی افراد به دلیل قرار گرفتن در محیط‌ها ناآشنا دچار استرس و ترس می‌شوند، به همین دلیل قرار گرفتن در محیطی آشنا به فرد کمک می‌کند تا استرس و هراسی نداشته باشد. پلتفرم هوشمند هوکات یک جایگزین عالی برای مراجعه حضوری به مطب درمانگر است. در هنگام استفاده از پلتفرم هوشمند هوکات شما زمان، نحوه دریافت کمک و حتی مکان را خودتان انتخاب می‌کنید.

مزیت درمانی شماره 4: انتخاب درمانگر مناسب برای خود:

در پلتفرم هوشمند هوکات تعداد بسیاری زیادی درمانگر مجاز وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا احساس بهتری در زندگی را تجربه کنید. مشاورین و درمانگران ما آنقدر با تجربه هستند که می‌توانید یک درمانگر مناسب با خود را انتخاب و از او کمک دریافت نمایید. تعداد بسیار زیاد درمانگر و مشاور در هوکات به شما حس امید می‌دهد زیرا شما به زودی متوجه می‌شود که همه‌چیز قابلیت تغییر دارد و می‌تواند بهتر شود. ما مطمئن هستیم که پلتفرم هوشمند هوکات می‌تواند به شما در هر زمانی کمک کند.

نگرانی‌های مشترک مردم:

حریم خصوصی، آیا جلسه مشاوره شما خصوصی است؟

بسیاری از افراد نگران فاش شدن راز خود در یک درمان آنلاین هستند. اما باید بگوییم در درمان آنلاین نیز مانند درمان سنتی (در مطب) درمانگر سوگند رازداری می‌خورد که همین امر می‌تواند بین درمانگر و بیمار یک رابطه درمانی با ارزشی را ایجاد کند. یکی دیگر از چالش‌های مردم در خصوص درمان آنلاین این است که آیا هوکات امکان صحبت با درمانگر را در هر مکانی (داخل و یا خارج از منزل) فرآهم کرده است؟ باید گفت بله. این امکان وجود دارد که شما در هر مکانی از طریق پلتفرم هوشمند هوکات با مشاور خود در از طریق ارسال پیام، تماس تلفنی و ویدیوکال در ارتباط باشید. به همین دلیل شما برای حفظ حریم خصوصی خود می‌توانید پس از قرار گرفتن در یک محیط امن با روانشناس خود صحبت کنید. اگر حفظ حریم خصوصی برای شما نگران‌کننده است، توصیه می‌کنیم با درمانگر خود در منزل امن خود (یا در یک دفتر خصوصی یا مکان خصوصی دیگر برای جلسه درمانی و مشاوره خود) صحبت کنید.

از طریق این پلت فرم درمانی با چه کسی صحبت می‌کنم؟ اگر اعتبار آنها را ندانم چه می‌شود؟

هر یک از متخصصان سلامت روان ما در پلتفرم هوشمند هوکات یک درمانگر حرفه‌ای هستند. این افراد همیشه آماده‌اند تا شما را در یک فرآیند درمانی مفید همراهی کنند. ما در هوکات سلامت روان را بسیار جدی می‌گیریم از این رو همیشه می‌خواهیم شما از طریق متخصصان و درمانگران دارای مجوز کمک دریافت کنید. به همین دلیل هر درمانگری در اینجا باید چندین دور مصاحبه را پشت سر بگذارد، از جمله یک بررسی دقیق پیشینه برای تأیید اعتبار هیئت‌های مجوز دولتی. همه درمانگران مجاز ما حداقل 1000 ساعت کاورزی و سه سال تجربه درمانی دارند.


آیا مشاوره با متخصص روانشناسی و روانپزشکی می تواند به شما کمک کند؟ با صحبت کردن با یک متخصص در هوکات قدم بزرگی در سلامت روان خود بردارید.


آشنایی با خدمات هوکات

پلتفرم هوشمند هوکات یک سرویس درمانی آنلاین است که برای کمک به افرادی که با بیماری‌های روانی مانند اضطراب، افسردگی و اختلالات روانی دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند و همچنین افرادی که نیاز به یک درمانگر مجرب برای صحبت کردن دارند، طراحی شده است. همانگونه که در بالا نیز گفته شده، همه‌ی درمانگران ما دارای مجوز هستند و همیشه در دسترس‌اند تا از طریق ارسال پیام، تماس تلفنی یا ویدیوکال به شما کمک کنند. شما با پلتفرم هوشمند هوکات تنها نیستید و ما آماده هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهبود پیدا کنید و در زندگی احساس بهتری را تجربه نمایید. هدف ما این است که کاربران‌مان احساس کنند که یافتن یک درمانگر همیشه در دسترس که بتواند نگرانی‌های مهم زندگی‌شان را درمان کند، آسان است.

پلتفرم هوشمند هوکات کمک کرده تا هزاران جلسه درمانی برای کاربران با استفاده از فرآیند درمان آنلاین درمان برگزار شود تا به افراد در همه چیز از کاهش علائم PTSD تا مدیریت درد مزمن ناشی از ناتوانی‌ها کمک کند. با این پلتفرم دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک درمانگر برای خود بکنید. با هزاران درمانگر و مشاور موجود در پلتفرم هوشمند هوکات می‌توانید مشاور مورد نیاز خود را بیابید و بتوانید با استفاده از این خدمات درمانی، زندگی و سلامت روان خود را بهبود ببخشید. اگر در مورد مشاوره با ما سوالی دارید، لطفا از طریق شماره‌های تماس موجود در صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

اگر در یک بحران هستید یا ممکن است فرد دیگری به دلیل شرایط اضطراری در خطر باشد، از این خدمات درمانی استفاده نکنید.

نوشته محسن محمد پور:

“درمانگر من در هوکات مانند همه‌ی درمانگران سنتی که در گذشته به مطب آنها می‌رفتم، سوالات تامل برانگیزی را ازم پرسید. هوکات یک مزیت بزرگ برای من داشت. با توجه به اینکه از طریق چت با درمانگرم در ارتباط بودم به من کمک کرد تا محرک‌های اضطراب و مکانیسم‌های مقابله‌ای زندگی‌ام را خیلی سریع‌تر شناسایی کنم. راه‌اندازی سایت هوکات در تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ و نوشتن افکارم به خودی خود درمانی موثر برای من بود.”

نوشته مریم اکبرزاده:

درمانگر مجاز و سرپرست پشتیبانی بالینی در هوکات یک سرویس مشاوره و درمان آنلاین مبتنی بر وب را ارائه می‌دهد که می‌گوید: کاربرانی که علاقه‌مند به این سیستم هستند هرگز پا به مطب درمانگر نگذاشته‌اند و همیشه از صحبت کردن با یک درمانگر هراس داشتند. با استفاده از این روش افراد می‌توانند با درمانگر خود یک تعامل متنی داشته باشند. این راهی است که افراد به راحتی یک آب خوردن می‌توانند با درمانگر خود صحبت کنند.

توسط شراره قادری:

شراره قادری، به من گفت: “ما از درمانگران خود شنیده‌‌ایم که چگونه کرونا باعث افزایش سطح اضطراب در مشتریان فعلی آنها شده است. همچنین شاهد افزایش آن در افرادی هستیم که درمان آنلاین را با ما شروع می‌کنند.” تعداد افراد جدیدی که امسال دچار نگرانی، استرس و اضطراب شده‌اند نسبت به  سال گذشته بیش از دو برابر شده است و این روند در حال افزایش است.

سوالات متداول در خصوص درمان آنلاین:

درمان آنلاین چگونه می‌تواند به من کمک کند؟

مطالعات زیادی وجود دارد که اثربخشی درمان آنلاین را برای ایجاد تغییرات زندگی تأیید می‌کند. به عنوان مثال، مطالعه‌ای که توسط انتشارات JMIR و موسسه رفاه برکلی منتشر شد نشان داد که این مشاوره به اندازه درمان حضوری (حتی درمان شناختی رفتاری و مشاوره) با یک درمانگر مجرب برای کاهش علائم افسردگی موثر است.

از کجا می‌توانم درباره هوکات بیشتر بیاموزم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم هوشمند هوکات، لطفاً ما را در رسانه‌های زیر بیابید و دنبال کنید.

  • اینستاگرام هوکات
  • فیس بوک هوکات
  • لینکدین هوکات
  • توییتر هوکات

هزینه درمان آنلاین چقدر است؟

جلسات درمانی آنلاین بر اساس شرایط فردی شما قیمت متفاوتی دارد. در بیشتر موارد، هزینه‌ی جلسات مشاوره آنلاین کمتر از ویزیت یک درمانگر در مطب است. در نهایت می‌توان گفت در درمان حضوری سنتی، برای جلسات با درمانگر خود باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنید این در حالی است که این هزینه در پلتفرم هوشمند هوکات بسیار کمتر و مقرون به صرفه‌تر است. این اختلاف تنها در هزینه است و رویکردهای مشاوره و درمان در هر دو حالت آنلاین و سنتی به یک شکل صورت می‌گیرد. وقتی مردم مزایا و معایب مشاوره را با هزینه‌های درمان در مطب مقایسه می‌کنند، مشاوره آنلاین مقرون‌به‌صرفه و گزینه‌های تصویری زنده چهره به چهره برایشان محبوب‌تر است. به خاطر داشته باشید که درمانگران و متخصصان سلامت روان ما به قوانین، استانداردهای خدمات مشاوره ای که ارائه می دهند، پایبند هستند. شما می‌توانید عضویت روان درمانی خود را با درمانگر خود در هر زمانی به هر دلیلی لغو کنید.

از همین امروز شروع کنید و خدمات روان درمانی و رفتار درمانی پلتفرم هوشمند هوکات را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که در این پلتفرم شما هرگاه که بخواهید می‌توانید به راحتی درمانگر خود را تغییر دهید. همچنین تمامی درمانگران ما از ازدواج و خانواده گرفته تا بقیه درمانگران، همگی دارای صلاحیت هستند. کافیست شما در کوتاه ترین زمان ممکن پرشسنامه خود را پر کنید تا بتوانیم شما را به یک درمانگر عمومی یا ازدواج و خانواده که می‌تواند با استفاده از پلتفرم هوشمند درمانی آنلاین به شما کمک کند، متصل کنیم. پیدا کردن یک درمانگر هرگز آسان نبوده و نیست، بنابراین مطمئن شوید که زمان لازم را برای یافتن درمانگر مشاوره آنلاین مناسب اختصاص می‌دهید تا بتوانید یک رابطه حرفه‌ای سالم با درمانگر خود ایجاد کنید. شما سزاوار شاد بودن هستید، پس همین امروز برای برنامه‌ریزی جلسات مفید با روانشناس خود آماده شوید! در اینجا پیوندی برای شروع مشاوره و روان درمانی آنلاین و احساس بهتر شدن با یک متخصص و درمانگر دارای صلاحیت سلامت روان وجود دارد.

مشاوره آنلاین زوج درمانی:

این که آیا در رابطه شخصی یا شرایط سلامت روان خود به کمک نیاز دارید (مانند اضطراب، افسردگی، استرس پس از سانحه، اختلالات خوردن، اختلال وحشت زدگی، ترک سیگار، اعتیاد، موضوعات lgbtqia و lgbtq، و نگرانی های شدیدتر در مورد سلامت روان) یا خیر؟ و اینکه شاید زوج درمانی تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید! همه این موارد را می‌توانند درمانگران و مشاورین آنلاین با تجربه ما که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا هستند تشخیص دهند. پلتفرم هوشمند هوکات یک فضای امن برای زوج‌ها است.

شما مجبور نیستید به تنهایی با مشکلات فرزندپروری خود روبرو شوید.

مشاوران مجرب ما در هوکات می توانند به شما کمک کنند.

به بالای صفحه بردن